Hoe verloopt onze samenwerking nu concreet?

Natuurlijk is een grondige eerste kennismaking belangrijk. Van zodra we alles doorgepraat hebben, kunnen we aan de slag.

Stap 1

Startend met een vrijblijvend doel.

Elke kwalitatieve samenwerking start met een verkennend gesprek. Na een korte introductie focussen we op jouw specifieke verwachtingen. Alle topics worden grondig overlopen en we bepalen samen de concrete doelstellingen. Dat kan vanop afstand of in een realtime-meeting. Hebben we een akkoord? Dan start ik met de opmaak van een voorstel op maat. Oh ja, dit intakegesprek is helemaal gratis.

Stap 2

Alle besproken topics afvinken

Goede afspraken maken goede vrienden. Daarom ontvang je van mij, kort na ons princiepsakkoord, een volledig overzicht van de uit te voeren opdracht(en). We overlopen samen communicatie, bereikbaarheid, in te zetten tools en meer. Beschouw het als een checklist waarin elk topic wordt afgevinkt. Een gedetailleerd document dat de perfecte basis vormt voor een succesvolle samenwerking.

Stap 3

Aan de slag

Na de opstartsessie ga ik vol energie voor jou aan de slag. Dat gebeurt in eerste instantie van bij mij thuis. Met als grote voordeel dat er geen sprake is van een 9 tot 5-mentaliteit. Die flexibele inzetbaarheid levert heel wat voordelen op en gaat nog verder. Want natuurlijk kom ik langs bij jou op kantoor als dat nodig is. Of vertegenwoordig ik je bedrijf bij een klant of prospect. Wat en hoe we ook afspreken, het wordt een topsamenwerking.